Stichting 1000 voor Duizenden is in april 2015 opgericht om de goede doelen KWF Kankerbestrijding, Stichting MS Research en KiKa te steunen middels een project. Binnen dit project zal initiatiefnemer Joop Wiendels, wie zelf kanker- en MS-patiënt is, ruim 1000 kilometer rijden door Nederland en vele plekken en mensen bezoeken die op welke manier dan ook betrokken zijn met zijn initiatief. Zo gaat hij bijvoorbeeld langs bij het Máxima Medisch Centrum, nu nog gevestigd in het Wilhelmina Kinderziekenhuis, in Utrecht. Tijdens deze bezoeken gaat hij in gesprek met betrokkenen en hoopt hij het goede nieuws te delen dat hij veel geld ophaalt om de goede doelen te steunen. In totaal hoopt de stichting €3000,- in te zamelen, wat evenredig over de drie goede doelen verdeeld zal worden. Joop beseft terdege dat het fysiek heel zwaar zou kunnen worden, maar met zijn mentale kracht zal het hem de moed geven om door te gaan. Zeker met uw steun is het des te meer een stimulans om het vol te houden.

logo-kika-550x358
logo_ms_fc kwf