Raad hoeveel kilometer Joop zal rijden in totaal.

Hij heeft 23 reisdagen, en het geplande aantal kilometers is uitgestippeld op 1109 kilometer via fietspaden. Dit is echter zónder het rond rijden in het aantal plaatsen die hij aan doet! De voorwaarden zijn eenvoudig. Stort minimaal € 3,- op IBAN rekening NL97 INGB 0006 789 632 onder vermelding ROUTE 1000 en er achter het aantal kilometers. Vermeld ook uw voornaam, achternaam en woonplaats. Op deze pagina word de hoogste en laagste stand vermeld. De ‘gok’ is om hoger of lager in te zetten dan diegene die boven of onderaan staat!U kunt meespelen t/m 10 juli 2015. Uiteraard kunt u kunt zo vaak mee spelen als u wilt. Dit bedrag komt ten goede aan de goede doelen. Diegene die er het dichts bij zit verdiend een DVD met alle foto’s die Joop onderweg allemaal heeft gemaakt. Hij reikt de prijs zelf persoonlijk uit bij hem thuis onder het genot van koffie, of thee, met gebak. Bij dezelfde uitslag zal er geloot worden door het bestuur van de Stichting, zonder Joop zelf.

Jeanne en Mari Kersten, Uden  2015 km

Mieke en Gé van der Ent, Huissen 1845 km